Close
 Close

Develor

Show all contacts
Magazine  

Xidmətlər & Həllər-də tapıldı

  • Axtarış etmək üçün ən azı 3 sumvol daxil edin.
Bütün xidmətləri axtar

Mənbələrdə tapıldı

  • Axtarış etmək üçün ən azı 3 sumvol daxil edin.
Bütün mənbələri araşdır
  Bizə müraciət edin
Əvvəlki qaydada satış bitdi

Əksər ölkələrdə ciddi karantin bitmiş kimi görünsə də, müəyyən vərdişlər dəyişdi; həkimlər tibb nümayəndələrini şəxsən görməyə ehtiyac duymadıqlarını kəşf etdilər, pərakəndə mağaza menecerləri onlayn sifariş verməkdə rahatdırlar. Satış təşkilatları müştərilərə yeni yanaşma üsulları yaratmalı və qarşılıqlı əlaqə zamanı satışla məşğul olan insanların davranışlarını yenidən tərtib etməlidir.

Virtual görüşlər təbiətcə fiziki görüşlərdən fərqlidir. Bəzi keçmiş təcrübələr hələ də işə yarasa da, demək olar ki, bütün sahələrdə müştərilərin gözləntiləri inkişaf etmişdir. İnkişaf etmək üçün satıcılar əvvəlcə “Hər zamanki kimi iş qayıdacaq” düşüncələrini - “Dünya yeniləndi, uyğunlaşmaq lazımdır” şəklinə salmalıdırlar. Sonra etibar yaratmaq, müştərinin ehtiyaclarını qiymətləndirmək və məhsulu və ya həllini təqdim etmək üçün lazım olan bacarıqları yeni gerçəkliyə uyğun olaraq yeniləmək olar.

Insight 1

Etibar qazanmaq üçün daha az vaxt

Bu günlərdə – şəxsən və ya onlayn görüşməyimizdən asılı olmayaraq – inam yaratmaq imkanları məhduddur. Həm onlayn ünsiyyət, həm də sosial məsafə qaydaları yaxşı təsir bağışlamaq üçün seçimlərimizi məhdudlaşdırır. Müştərilər lazım olmayan alış-verişə daha az diqqət ayırırlar. Qeyri-müəyyən gələcək müştəriləri daha ehtiyatlı və daha az qərarlı olmağa məcbur edir.

Laqeyd qalan satış davranışları möhkəmləndirilməlidir. Hər ünsiyyətdə gözləntiləri artırmaq üçün biz satış adamı üçün müştəri ilə əlaqə yaratmaq məqsədilə ona şüurlu şəkildə uyğunlaşmanı daha vacib hesab edirik. Satış adamları ilə işləyərkən biz düşüncə tərzini formalaşdırmaqla başlayırıq ki, dəyişikliyi lazım olduğunu anda qəbul etməyə hazır olsunlar. Sonra təcrübədən keçmiş təsirli davranışlar hazırlayırıq və yeni dövr üçün uyğun olan yeni tətbiqlər əlavə edirik. Bunu işdə praktik vəziyyətlərdə test edilmiş konsepsiyalardan istifadə edərək öyrədirik.

Insight 2

Satış sifarişdən daha əhəmiyyətlidir

Onlayn olaraq daha da böyük bir dəyişmə hərtərəfli ehtiyacların qiymətləndirilməsinə təsir göstərmir. Bu gün bir Tesla-nı beş kliklə sifariş edə bilərsiniz. Müştərilər, bir mütəxəssislə məsləhətləşmədən qərarlarının ehtiyaclarına uyğun olması kimi yanlış fikir qəbul edirlər. bir.

Bundan sonra satışın əsas problemi ekspert rolunda olan satış adamına ehtiyac duyulduğunu müəyyən etmək olur. Bu da satıcıların etibarlı məsləhətçi kimi yetişdirilməsinə ehtiyacını artırır. Bu səbəbdən DEVELOR satış proqramları zamanı bütün satıcı rollarını başa düşməyə yönəlmişdir.

Insight 3

Qarşılıqlı əlaqə təcrübədir

“Hər şeyi onlayn sifariş edə bilərəm” kimi yanlış təəssürat həm də şəxsi müştəri təcrübəsinin vacibliyini çətinləşdirir. Nəticə etibarilə şirkət ya tamamilə onlayn olur ya da yaşamaq üçün ən yaxşı satış və müştəri təcrübəsini təmin etməli olur. Müştəri təcrübəsini yeni reallıqda araşdırmaq, şəxsi qarşılıqlı münasibətlərdə kritik cəhətdən yenidən hazırlıq keçmək və qaydaların yaxşı icra olunduğundan əmin olmaq satışda şəxslə qarşılıqlı əlaqənin dəyərini maksimuma çatdırmaq istəyən şirkətlər üçün çox vacibdir.

Satış inkişafındakı diqqətimiz, qalib gələn ünsiyyət nümunələrini öyrətmək və onları davamlı gücləndirən əməliyyat qaydalarını istifadə etməklə müştəri gözləntilərini aşmağa yönəlmişdir.

Our solutions for this topic

Related articles

Looking for help with Sales?

Danışaq və sizin üçün düzgün həlli seçək. Məlumatları qeyd edin və biz sizinlə qısa zamanda əlaqə saxlayacağıq.